Project 366: ÚNOR


Ano, máme už téměř konec května a já teprve přidávám únor. Netuším kam se jen ten čas poděl.
Jak si můžete na kalendáři všimnout, chybí mi jedna fotka. A upřímně musím říct, že netuším, co se s ní stalo. No, co se dá dělat.

Únor jsem začala trochu romanticky. Zkusila jsem autoportrét se svíčkami, nebylo to až tak úspěšné, a nakonec jsem jako fotku toho dne zvolila pouze ty svíčky 🙈


Fotku, kterou jsem nazvala "united". 
Z několika fotek je snad použitelná jen tato, a i ta má své mouchy, ale přeci jen se mi líbí.

Bez čokolády by to nešlo. Obzvlášť v ty pochmurné zimní dny. 




Krásný západ slunce zachycený během procházky. 


Jindřichův Hradec


Únor zakončím zimní fotkou. Vypadalo to, že snad ten sníh ani nepřijde. Taky ještě toho dne úplně roztál. Letošní zima byla opravdu, co se týče sněhu, o ničem. 

0 Comentarios