Project 366: LEDEN


Leden utekl jako voda. Počasí bylo opravdu zvláštní, na to že by měla být zima, tak těch zimních dní moc nebylo. Snad únor přinese trochu sněhu, chtěla bych udělat nějaké zimní focení.

Musím se přiznat, že jsem na focení ne vždy myslela a tak fotka vznikla až když byla tma, vznikla bez přípravy. To chci trochu v únoru pozměnit.

První fotka je z naší novoroční procházky.

Hned druhý den jsem "ulovila" tyto hříbky. Na sídlišti před panelákem. 


Můj muž při práci - modelaření, jeden z jeho koníčků.

Rodinná sobotní pohoda

Nedělní káva.



Naše kočička Gingles.


Zkoušela jsem vyfotit kapku.


Plánované focení s Kristianem, 9 měsíců. Na více fotek z focení můžete kouknout zde.

Náš hafan Riley.



Focení kávy v rámci úkolu/tématu "Coffee time" z foto skupinky Miluji focení 



Určitě jedna z mých nejoblíbenější fotek za tento měsíc. 


Ke konci měsíce jsem lehla s kolenem. Tekutina v koleni a nařízený klid a nohu nenamáhat. Haha, no to se moc nedařilo, když jsme nakonec onemocněla celá rodina. 

Poslední lednový den. Zakončuji měsíc se západem sluníčka. 


0 Comentarios