Šťastný nový rok!

Skončil rok 2019 a začal 2020. Nový rok, nové výzvy, touhy, přání a cíle. Můžeme začít s čistým štítem. Nechat v roce 2019 to špatné, vzít z něj ponaučení a vzpomínat na to dobré.

Když se za rokem 2019 ohlédnu, byl pro nás opravdu velký.  Hlavně proto, protože se nám narodil syn. Čas s dětmi hrozně utíká, a tak mi ten rok opravdu utekl. Jako voda mezi prsty. Určitě máme na co vzpomínat. Hodně mi toho přinesl a naštěstí nic nevzal. Byl to pro nás skvělý rok.

Myslím si, že rok 2020 nepoleví a taky pro nás nachystal mnoho nového. A už se na to vše těším.

Předsevzetí si nedávám, stejně je nikdy nesplním, ale je pár věcí, které si chci v tomto roce splnit. Chci se fotografování věnovat zase o něco víc, dál se zlepšovat a tak jsem si pro sebe přichystala challenge: 365 dní - tedy každý den jedna fotka. Tak uvidíme, jestli se mi to opravdu podaří.
Chci se taky vrátit k józe, protože je to pro mě relax a na chvíli se člověk zastaví a zvolní.

A co vy, máte nějaké cíle v novém roce?

Ještě pár střípků a poslední ohlédnutí a nový rok může začít:


















Všem přeji jenom to nejlepší do nového roku, ať je ten rok 2020 lepší, ať je nezapomenutelný a plný skvělých zážitků a vzpomínek.

0 Comentarios